PostHeaderIcon Színházi szervezés

Kedves Bérlettulajdonos!

   Tájékoztatjuk, hogy a FÉBE Színházbajárók Baráti Köre szervezésében az Operabarátok Bérlet 2. előadására 2019. február 4-én (hétfőn) du. 14 óra 30 perckor Jászberényből induló, Pusztamonostort érintve Fehér János különjáratú autóbuszára Jászfényszarun a Városháza előtti gyülekezéssel, 15 órakor kifelé haladva a buszmegállókban megállva Hatvanon át a Budapesti Operettszínházba megyünk (VI. Nagymező utca 17. Telefon: 472-2030) Kálmán Imre: A chicagói hercegnő operettet két felvonásban megnézni.


   Az előadás 17 órakor kezdődik, vége 20 óra, várhatóan 21 óra 45 percre érkezünk haza.
Szereplők:
Mary: Fischl Mónika, Borisz: Homonnay Zsolt, Lizaveta: Kalocsai Zsuzsa, Mr. James Bondy: Laki Péter, Rosemary Dragica: Dancs Annamari, Edith Rockefeller: Szulák Andrea, Sarah Rotshild: Zábrádi Annamária, Bobby: Bársoyn Bálint, Bunda Mihály: Szajkó József, Alexej Zénó Luparovics: Sipos Imre, Mr. Benjámin Lloyd: Dézsi Szabó Gábor, Perolin: Csere László: Petneházy Andor: Langer Soma, Adrian Negreco: Miklós Attila, IvanPlacek: Fehér Attila, Lajos úr: Oláh Tibor, Főpincér: Péter Richárd, Főudvarmester: Balogh Bodor Attila, Dide: Balogh Bodor Attila, Milán: Fábián Gábor, Apácafőnöknő: Vásári Mónika.
Alkotók és stáb: Dramaturg: Béres Attila, Lőrinczy Attila, Karigazgató: Drucker Péter, Koreográfus: Bodor Johanna, Néptánc koreográfus: Hajdú Anita, Sztepptánc koreográfus: Hajdu Anita, Koreográfus-asszisztensek: Kiss István Róbert, Szabó Erika, Játékmester: Rogács László, Díszlettervező: Horesnyi Balázs, Jelmeztervező: Velich Rita, Világítástervező: Dreiszker József, Rendezőasszisztens: Magyar György, Rendező: Béres Attila.
A halhatatlan komponista 1928-ban Bécsben, majd Budapesten bemutatott operettje méltatlanul elfeledett darabja Kálmán Imre gazdag életművének, jóllehet aktualitása aligha vitatható.
A történet szerint Mary, az elkényeztetett amerikai milliomoslány, fogadást köt barátnőjével, az ugyancsak dúsgazdag Edith Rockefellerrel, hogy melyikük tud európai útjuk során valami olyan különlegességet vásárolni, ami pénzért talán nem is kapható. A tét egymillió dollár. Az utazás során Mary megismerkedik Borisszal, egy képzeletbeli kelet-európai kis ország, Sylvária attraktív trónörökösével, és viharos találkozásukkal kezdetét veszi a világrendszerek küzdelme. A gazdag amerikai lány megvásárolja és átrendezi a reménytelen adósságokkal küszködő Sylvária uralkodói palotáját, de titokban Borisz szerelmére pályázik, a férfi pedig önbecsülését és kulturális hagyományait igyekszik megőrizni a mindent elsöprő tengerentúli befolyással szemben.
Charleston vagy csárdás, pénz vagy monarchia, amerikai életstílus avagy európai tradíciók - ezek a darab alapkérdései, amelyek természetesen a mű zenei anyagában is megjelennek. A színpadon egy jazz- és egy népi zenekar segítségével az amerikai jazz számok mellett klasszikus operett melódiák éppúgy felcsendülnek, mint cigány- és népzenei ihletettségű dalok - a 7óra7 kritikája szerint a nézők 'egy valódi zenésszínház-történeti pillanatnak lehetnek szem-és fültanúi.'
A Budapesti Operettszínház közönsége Lőrinczy Attila átiratában ismerkedhet meg A chicagói hercegnővel.

   Az előadásra 1.400,- Ft/fő útiköltséget és a kiosztott bérletét szíveskedjen magával hozni, amely négy előadásra szól.

Mindenkinek jó szórakozást kívánok.

Jászfényszaru, 2019. január 23.
                                                                

Baráti üdvözlettel:

                                                                                                                 Tóth Tibor
                                                                                                                  szervező

Módosítás: (2019. január 28. hétfő, 12:38)

 
Bejelentkezés
Levelezés

Be kell jelentkezni!

Beérkezett üzenetek

Be kell jelentkezni!

Jelenleg Online
Eddig
Regisztrált tagok : 317
Utoljára regisztrált : kimi70
Ma : 0 új regisztrált
A héten : 0 új regisztrált
A hónapban : 0 új regisztrált
Eseménynaptár
Regisztrált tagjaink