febe fejlec lekerekitett

   Tájékoztatjuk, hogy a FÉBE Színházbajárók Baráti Köre szervezésében 2016. június 06-án 14 óra 30 perckor Jászberényből induló, majd 15 órakor a Jászfényszaru Városházától kifelé haladva a helyi autóbuszmegállókban jobb oldalon lehet felszállni és Hatvanon át az autópályán különjáratú autóbusszal indulunk Budapesti Operettszínházba Operett barátok bérlet 4. előadására (VI. Nagymező utca 17. Telefon: 472-2030) Kálmán Imre - Lőrinczy Attila - Béres Attila: A chicagói hercegnő című jazzoperettet két felvonásban megnézni.

 

{jcomments off}

   Az előadás 17 órakor kezdődik, vége 19 óra 55 perc, várhatóan 21 óra 20 percre érkezünk haza.

 

Szereplők:
   Mary: Borbás Barbara, Borisz: Homonnay Zsolt, Lizaveta: Kalocsai Zsuzsanna, Mr. James Bondy: Laki Péter, Rosemary Dragica: Szendy Szilvi, Edith Rockefeller: Szulák Andrea, Sarah Rotschild: Zádrádi Annamária, Bobby: Bársony Bálint, Bunda Mihály: Ökrös Tibor, Alexej Zénó Luparovics: Földes Tamás, Mr. Benjamin Lloyd: Dézsy Szabó Gábor, Perolin: Csere László, Petneházy Andor: Langer Soma, Adrian Negresco: Miklós Attila, Ivan Placek: Lipics Barna, Lajos úr: Oláh Tibor, Főpincér: Péter Richárd, Főudvarmester: Balogh Bodor Attila, Milán: Fábián Gábor, Dide: Balogh Bodor Attila, Apácafőnöknő: Kapeller Anasztázia.
Közreműködik:
   A Színház Énekkara, A Színház Balettkara, A Színház Zenekara
Alkotók és stáb:
   Karmester-zenei vezető: Bolba Tamás, Karmester: Makláry László, Karigazgató: Drucker Péter, Néptánc koreográfus: Lénárt Gábor, Játékmester: Rogács László, Díszlettervező: Horesnyi Balázs, Jelmeztervező: Velich Rita, Koreográfus: Bodor Johanna, Rendező: Béres Attila.

 

A halhatatlan komponista 1928-ban Bécsben majd Budapesten bemutatott operettje méltatlanul elfeledett darabja Kálmán Imre gazdag életművének, jóllehet aktualitása aligha vitatható.

 

A történet szerint Mary, az elkényeztetett amerikai milliomoslány, fogadást köt barátnőjével, az ugyancsak dúsgazdag Edith Rockefellerrel, hogy melyikük tud európai útjuk során valami olyan különlegességet vásárolni, ami pénzért talán nem is kapható. A tét egymillió dollár. Az utazás során Mary megismerkedik Borisszal, egy képzeletbeli kelet-európai kis ország, Sylvária attraktív trónörökösével, és viharos találkozásukkal kezdetét veszi a világrendszerek küzdelme. A gazdag amerikai lány megvásárolja és átrendezi a reménytelen adósságokkal küszködő Sylvária uralkodói palotáját, de titokban Borisz szerelmére pályázik, a férfi pedig önbecsülését és kulturális hagyományait igyekszik megőrizni a mindent elsöprő tengerentúli befolyással szemben.

 

Charleston vagy csárdás, pénz vagy monarchia, amerikai életstílus avagy európai tradíciók - ezek a darab alapkérdései, amelyek természetesen a mű zenei anyagában is megjelennek. A színpadon egy jazz- és egy népizenekar segítségével az amerikai jazz számok mellett klasszikus operettmelódiák éppúgy felcsendülnek majd, mint cigány- és népzenei ihletettségű dalok.

 

A Budapesti Operettszínház közönsége 2016 tavaszán Lőrinczy Attila átiratában ismerkedhetett meg A chicagói hercegnővel.

 

   Az előadásra az úti költséget 1.300,- Ft/fő mindenki hozza magával. A bérletet mindenki megkapta, négy előadásra szól, kérem, szíveskedjen magával hozni!

 

   Az újévadra 2016/17 újévadra, a bérlet árát 9800,-Ft/db, aki tudja hozza magával és a régi leadva megkapja az újat.

 

   Akadályoztatás esetén, valamilyen oknál fogva az előadásra nem tud jönni, úgy köteles maga helyett más személyt szerezni, vagy az útiköltséget kifizetni.

 

A bérlettulajdonosoknak jó szórakozást kívánok.

 

Jászfényszaru, 2016. május 31.

 

Baráti üdvözlettel:

 

                                                                                                                Tóth Tibor
                                                                                                                   szervező